søndag 20. januar 2008

NQF på Hell


Det ble en liten veggquilt av broderiet som lå i vellkomst papirene vi fikk på årsmøte på Hell. Nå er ti ufoer ferdig hos meg.
Hadde en liten kikk i en eske og der lå det ikke mindre enn åtte ferdigsydde topper til seng/slumretepper som ventet på vatt og bakstykke.En topp hadde to ferdige puter som manglet knapphull bak,et hadde en pute med samme mangel og et var bare toppen til puta sydd.Så er jeg begynt å se på de to blokklotteri som jeg har vunnet .Et med roser i Molde 2004 og et med båter på NQT i Sandvika 2003.Disse to skal jeg sy først ferdig

4 kommentarer:

Nancy in Norway sa...

Du verden som su har sydd!! Har du meldt deg på utfordringa til May Britt om å gjøre flest utfoer ferdig i januar?

May Britt sa...

Du er jammen flittig :) Da regner jeg med at du melder på de blokklotteriteppene til årsmøtet :)
Hørte fra Nancy at du var i full gang med å sy.

Monika sa...

Heia Karin
kor mye fint du har sydd :-)
Sivert snakker framdeles da vi var på toppen av Seilet på molde :-)
Går det greit at eg legger deg til på bloggen min ?
Smil fra monika

Gunn Torild sa...

Hei Karin!

Stemmer at Inge er sønn av Asle og Gunn-Eva! Verden er jammen ikke stor:o)

Hilsen Gunn Torild